30 kwietnia 2021 r. J.E. Pan Chettaphan Maksamphan, Ambasador Tajlandii w Polsce, był gospodarzem spotkania on-line z przedstawicielami 20 tajskich restauracji. Omówiono kampanie, które Ambasada rozpocznie w czerwcu tego roku, w tym kampanię cyfrową we współpracy z wiodącymi polskimi mediami, obejmującą zarówno artykuły, jak i materiały wideo opracowane we współpracy z polskimi influencerami w mediach społecznościowych, a także promocje sprzedaży i ofert restauracji biorących udział w kampanii. Oprócz promowania tajskiej kuchni wśród szerszej publiczności, działania te przyczynią się również do ożywienia biznesów związanych z Tajlandią w kontekście COVID-19.

„Experience Thailand” to jedna ze sztandarowych kampanii Ambasady, której celem jest promocja Tajlandii w Polsce poprzez koncepcję T.H.A.I: Taste – tajskie jedzenie i tajskie produkty spożywcze; Health  – Zdrowie: spa i masaże oraz tajskie sporty; Atrakcje – Tajlandia jako cel turystyczny i handlowo-inwestycyjny; oraz Identity – Tożsamość – kultura, tajskość i produkty tajskie. Kampania rozpocznie się w czerwcu od działań promujących „Smak – tajskie jedzenie i produkty”; dotychczas ponad 20 restauracji tajskich ze wszystkich większych miast w Polsce zdecydowało się połączyć siły z Ambasadą w tych działaniach promocyjnych. Więcej informacji można znaleźć na stronie Experience Thailand na Facebooku