W dniu 19 maja 2021 J.E. Chettaphan Maksamphan, Ambasador Tajlandii w Polsce, był gospodarzem spotkania online z przedstawicielami 20 salonów spa i masażu, które biorą udział w kampanii Ambasady o nazwie Experience Thailand. Podczas spotkania omówiono działania promocyjne, które mają się rozpocząć w lipcu, w tym kampanię cyfrową we współpracy z wiodącymi polskimi mediami, na którą składają się zarówno artykuły i materiały VDO opracowane z polskimi influencerami w mediach społecznościowych, jak i promocja sprzedaży oraz oferty z uczestniczących salonów spa i masażu.

Oprócz promowania masażu tajskiego wśród szerszej publiczności, działania te przyczynią się również do ożywienia biznesów związanych z Tajlandią w kontekście COVID-19. „Experience Thailand” to jedna ze sztandarowych kampanii Ambasady, której celem jest promocja Tajlandii w Polsce poprzez koncepcję T.H.A.I: Taste (smak) – tajskie jedzenie i tajskie produkty spożywcze; Health (Zdrowie) – spa i masaże oraz tajskie sporty; Atrakcje – Tajlandia jako cel turystyczny i handlowo-inwestycyjny; i Identity (tożsamość) – kultura, tajskość i produkty tajskie. Więcej informacji można znaleźć na stronie Experience Thailand na Facebooku pod adresem https://www.facebook.com/Experience-Thailand-102672681636364